15 Iunie
Criterii de eligibilitate
1. Criterii eliminatorii
Aplicanții trebuie:
Criteriul |
Dovada |
Să facă parte din teritoriul SDL și să fie înscriși în grupul țintă al proiectului |
Copie Carte de Identitate părinte/tutore legal, FGT (formular grup țintă) |
Să fie înscriși în învățământul primar sau gimnazial |
Adeverință eliberată de instituția de învățământ, din care să rezulte statutul de elev |
Să fie apți din punct de vedere medical |
Adeverință medicală cu mențiunea "apt pentru tabără" |
Să aibă acordul scris al părinților/tutorilor legali, în vederea participării la tabără |
Acord parental – formular tip (pus la dispoziție de organizatorul taberei) |
Să nu mai fi participat la o altă tabără în cadrul aceluiași proiect sau în cadrul unui alt proiect european. |
Declarație pe propria răspundere. |
Să aibă realizată activitatea A3.2 (consiliere socială), până la data momentului plecării in tabără. |
Tabel centralizator A 3.2 |
2. Criterii de selecție si grila de punctare
Nr. crt |
Criterii de selecție |
Punctaj maxim |
Punctaj acordat |
Criteriul participativ |
|||
|
a. Participarea la programul Școală după Școală – adeverință semnată de coordonatorul A 4.5 | 40 |
|
|
b. Participarea la Școala de Vară/ activități outdoor –tabele centralizatoare întocmite de coordonatorul A 4.3/A 4.5 | 15 |
|
|
c. Participarea părinților la Școala Părinților –tabel centralizator întocmit de coordonatorul A 4.3 | 10 |
|
|
d. Recomandare
(punctaj de la 1- 10) acordată pentru participările la activitățile programului Școală dupa Școală - tabel realizat de învățătoarele de la Școală dupa Școală |
1-10 |
|
2 |
Criteriul social |
||
|
a. elevi orfani–declarație pe propria răspundere/ document justificativ |
10 |
|
|
b. elevi proveniți din casele de copii sau plasament familial adeverință de la școală |
10 |
|
|
c. Elevi proveniți din familii monoparentale– hotărâre de divorț sau alt document justificativ de la tribunal/ notar, declarație pe propria răspundere (pentru nume diferite ale părinților, care reies din certificatul de naștere. ) | 5 |
|
Criteriul de departajare:
La punctaje egale se va face clasificarea dosarelor în funcție de ordinea depunerii acestora în cadrul activității Tabere Tematice (dovada: numărul de înregistrare, pe baza căruia se primește dosarul de înscriere).
Selecția grupului țintă se va face cu respectarea principiului egalităţii de şanse şi nediscriminării şi se va realiza fără deosebiri, excluderi, preferinţe, restricţii bazate pe criterii de rasă, naţionalitate, etnie, limbă, religie, gen, vârstă sau orice alt criteriu care poate conduce la acte de discriminare direct sau indirect.
Evaluarea dosarelor se va realiza în baza criteriilor de eligibilitate în funcție de documentele doveditoare depuse pentru fiecare criteriu, de o comisie numită în acest sens. Comisia va fi constituită dintr-un președinte (coordonator ZEP) și doi membri.
Ierarhizarea candidaţilor admiși se face în funcţie de punctajul obţinut în ordinea descrescătoare a acestora.
Calendarul repartizării locurilor de tabără, în anul şcolar 2022-2023:
Dosarul de selecție cuprinde: